Verzenden & retourneren

BEZORGEN


Betreft de bezorging

  • Voor 15:00 besteld is de volgende werkdag in huis*
    Dit geldt voor alle dames en heren horloges, knaagdier artikelen en kooien, maar niet in alle gevallen voor parfums.
    Deze zijn niet allemaal in voorraad en kan oplopen tot een maximale levertijd van 1 tot 7 werkdagen. Wilt u voor een speciale dag een geur bestellen en moet het binnen 24 uur geleverd zijn, neemt u dan even contact met ons op of wij deze daadwerkelijk in voorraad hebben.
  • Wij bezorgen onze producten in heel Nederland en in het buitenland.
  • Bezorgtijden tussen 09.00 en 18.00 uur.
  • In drukke perioden, zoals bijvoorbeeld rond de feestdagen, kan het voorkomen dat uw product 's avonds wordt bezorgd.


Voor levering binnen Nederland en België wordt gebruik gemaakt van GLS. 

GLS Pakketdienst biedt vanaf heden de nieuwe "FlexDelivery-Service" aan (momenteel alleen voor Nederland). 
Op de dag van verzending van uw bestelling ontvangt u van ons een automatisch gegenereerde E-mail met Track & Trace numer, zodat u het pakket zelf online kunt volgen en rekening kunt houden met de komst van de GLS - chauffeur.
In deze E-mail wordt u ook aangeboden gebruik te maken van de nieuwe "FlexDelivery-Service". Dit houdt in, dat als u verwacht niet thuis te zijn om de zending in ontvangst te nemen, u kunt overwegen een alternatieve afleveroptie te selecteren. Dit dient vanzelfsprekend wel tijdig te gebeuren. U kunt op de verzenddag tot 23.59 uur aangeven of de zending op een andere dag moet worden aangeboden, of dat het door GLS bij een PakketShop of GLS depot moet worden klaargelegd, zodat het daar kan worden afgehaald.

Mocht de chauffeur u toch niet thuis aantreffen, dan laat hij een kaartje achter. Tevens ontvangt u een E-mail. Hiermee kunt u snel en eenvoudig aangeven of de zending op een andere dag nogmaals moet worden aangeboden of dat het pakket door GLS bij een PakketShop of GLS depot moet worden klaargelegd, zodat het daar kan worden afgehaald. Ook wanneer de zending bij buren kon worden afgeleverd, ontvangt u een E-mail met de specifieke afleverinformatie.

Indien u heeft aangegeven de zending af te willen halen bij een van de meer dan 
400 GLS PakketShops, dan ontvangt u een SMS bericht zodra het pakket daar klaar ligt (alleen indien mobiel nummer bekend is). Tevens ontvangt u een E-mail.

Met deze nieuwe extra service kunt u voor een groot deel zelf bepalen wanneer u het pakket wilt laten bezorgen c.q. wilt afhalen.


De verzendkosten bedragen bij verzending binnen Nederland € 3.95  en België € 6.95  per bestelling.

  • Bij een bestelling van boven de € 250 verzenden wij binnen Nederland gratis.

  • België gratis levering boven een bestelwaarde van € 250,-!

* De volgende werkdag in huis heeft enkel betrekking op categorieën : 

- Parfum dames top 100

- Parfum heren top 100

- Horloges 

- knaagdier artikelen

Categorie Parfum kan oplopen tot een maximale levertijd van 1 tot 7 werkdagen daar wij niet alle parfums in voorraad hebben.


RETOURNEREN.

Gratis retourneren behoort tot onze service net als achteraf betalen. 
Op deze manier onderstrepen wij onze kwaliteitsnorm!


100% orginele producten tegen de laagste prijs en een mogelijkheid tot achteraf betalen.
* Enkel nog voor onze Nederlandse klanten beschikbaar.
* Niet van toepassing bij verkeerd geplaatste bestellingen
* Niet van toepassing op knaagdierverblijven

We doen ons best om ervoor te zorgen dat de door u bestelde producten compleet en volgens uw specificaties worden geleverd. Mocht u echter een onvolledige bestelling of verkeerde artikelen hebben ontvangen kunt u de bestelling geheel of gedeeltelijk annuleren en de producten gratis retourneren. In dat geval krijgt u het volledige aankoopbedrag terugbetaald inclusief uw verzendkosten. Is Voordeeltrends niet in gebreken geweest en ziet u om onbekende reden af, of heeft u zelf een fout gemaakt met uw bestelling zijn de retourkosten wel voor eigen rekening.

Bepaalde producten die via Voordeeltrends worden aangeschaft, kunnen niet worden geretourneerd. Het gaat hierbij om de volgende producten:

  • aangepaste goederen of goederen die volgens jouw specificaties zijn gemaakt,
  • gezondheidsartikelen en artikelen voor persoonlijke verzorging, zoals parfum, indien geopend.

De producten die u wilt retourneren, moeten zich in de oorspronkelijke staat bevinden en alle accessoires moeten aanwezig zijn. Houd er rekening mee dat de verkoper de geretourneerde producten mag weigeren en aan u mag terugsturen als u zich niet hebt gehouden aan het retourbeleid.

Een retournering aankondigen

Laat ons binnen 14 dagen na levering weten dat u de bestelling, of enkele producten van de bestelling wilt retourneren. Vermeld in ieder geval de volgende gegevens:

  • Uw naam,
  • bestelnummer,
  • een lijst van items die u wilt terugsturen aangevinkt op de pakbon
  • eventueel een reden voor de retourzending: ontevreden met een item, item komt niet overeen met de beschrijving, beschadigd item, verkeerde item of een andere reden.

Onze klantenservice stuurt u specifieke instructies voor het verzenden van het retourpakket aan de verkoper. Verstuur het retourpakket niet voordat u de instructies hebt ontvangen.
Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt( moment van ontbinding). De terugbetaling is kosteloos voor de consument.