Bestelproces

Bestelproces

Plaats het gewenste artikel in het winkelwagentje

  • Ga naar het artikel van uw keuze en klik op de goude knop 'in winkelwagen'.
  • U komt nu op de pagina 'mijn winkelwagen'. Hier kunt u desgewenst nog het aantal artikelen wijzigen, verwante producten toevoegen of een kortingscode invoeren.
  • Wilt u nog verder winkelen, klikt u dan op de blauwe tekst 'ga verder met winkelen'. U komt weer terecht op de homepage. Boven in het midden van de website ziet u uw winkelwagen met daarin de door u gekozen artikelen.
  • Bent u klaar met winkelen, klikt u dan op de knop 'bestelling afronden'.
  • U krijgt nu een popup-scherm te zien: 'Hoe wilt u de bestelling afronden?'

Afrekenen als gast of als geregistreerde klant

  • Het is bij Voordeeltrends.nl mogelijk om te bestellen zonder account. Kiest u dan in het popup-scherm voor 'afrekenen zonder account' of log in met uw facebook account.
  • U kunt ook kiezen om een account aan te maken door de blauwe tekst 'registreren' te selecteren. (Het voordeel van een account is dat u makkelijk uw orderstatus en geschiedenis kan bekijken, facturen kan downloaden en printen, bij een volgend bezoek snel en eenvoudig kan afrekenen omdat alle gegevens al bekend zijn bij ons).
  • Als u al een account bij Voordeeltrends.nl heeft, kunt u hier inloggen door uw inloggegevens in te voeren en op 'inloggen & afrekenen' te klikken.

Afrekenen

  • U komt (zowel bij de keuze 'afrekenen zonder account' als bij de keuze 'inloggen & afrekenen' in het scherm 'afrekenen' terecht.
  • Als u bij de vorige stap heeft ingelogd, staan uw gegevens al ingevuld. Als u afrekenen zonder account heeft gekozen, vragen wij u de verplichte velden in te vullen voor een juiste afhandeling van uw bestelling.
  • Hierna klikt u op 'volgende stap' of u kunt terug naar uw winkelwagen via de blauwe tekst 'terug naar mijn winkelwagen'.

Verzendmethode

  • Hier kunt u een verzendmethode kiezen. 
  • Na uw eventuele keuze klikt u op 'volgende stap' of 'terug naar factuurgegevens'

Betaalmethode

  • U komt nu bij de stap waar u een betaalmethode kunt kiezen. Selecteer de door u gewenste methode en klik op 'volgende stap'

Controleer uw bestelling

  • U krijgt nu een overzicht te zien van uw te plaatsen bestelling. Controleert u alles rustig, als er onverhoopt iets niet klopt, heeft u altijd de mogelijkheid om terug te gaan naar de vorige stap via 'terug naar betaalmethode' links onderin het scherm.
  • Als alles klopt kunt u eventueel nog een opmerking plaatsen in het daarvoor bestemde veld. Daaronder kunt u het vakje aanvinken om u te abonneren op onze nieuwsbrief (deze wordt maximaal 1x per maand verstuurd).
  • Het is van belang dat u het vakje van het accepteren van de algemene voorwaarden aankruist en kennis neemt van deze voorwaarden. Hiervoor klikt u op de blauwe tekst 'algemene voorwaarden'.
  • Nu kunt u als laatste op de knop 'plaats bestelling' klikken, u wordt dan doorgeleid naar de beveiligde omgeving van onze betaalpartner PayPal of Icepay  om uw bestelling veilig en makkelijk af te rekenen.

Ik heb een bestelling geplaatst. Wat nu? 

Wanneer u een bestelling heeft geplaatst en u heeft gekozen voor een vervoerder, ontvangt u van ons een bevestiging op het e-mailadres dat u heeft opgegeven bij uw order.

Na binnenkomst van uw bestelling zal deze met zorg worden behandeld en verpakt.

Op het daadwerkelijke moment van verzenden ontvangt u automatisch een Track & Trace code in uw e-mail. Met de link in deze e-mail kunt u het pakket volgen. De code is veelal in de avond werkzaam.

Wat gebeurt er wanneer u niet thuis bent?

Wanneer u niet thuis bent zal het pakket op verzoek bij de buren worden afgeleverd. Wanneer u dit liever niet wenst, dan kunt u dit uiteraard ook aangeven.
Wanneer het pakket bij de buren is afgeleverd ontvangt u een briefje in de brievenbus en/of een automatische e-mail.

Wanneer het pakket niet bij de buren is afgeleverd, ontvangt u een e-mail waarmee u direct online een nieuwe bezorgafspraak kunt maken. Eventueel kunt u dan ook kiezen voor één van de 500 GLS Pakketshops bij u in de buurt.

Mocht u vragen hebben over de status van uw pakket, dan verzoeken wij u telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice.
KLANTENSERVICE: (0)85 042 05 29